Fornu di fusione di rottami d'aluminiu di tipu pozzu laterale per trucioli d'aluminiu
Stu fornu adotta una struttura rettangulare à doppia camera, chì separa a camera di riscaldamentu da a camera di alimentazione. Questa cunfigurazione innovativa permette una conduzione di calore efficiente per via di u riscaldamentu indirettu di u liquidu in aluminiu, facilitendu ancu a creazione di zone di alimentazione indipendenti. L'aghjunta di un sistema di agitazione meccanica migliora ulteriormente u scambiu di calore trà i materiali in aluminiu freddi è caldi, ottenendu una fusione senza fiamma, migliorandu significativamente u tassu di recuperu di u metallu è assicurendu un ambiente operativu più pulitu è più sicuru.
U so puntu culminante principale si trova in u sistema di alimentazione meccanizatu, chì riduce significativamente l'intensità di u travagliu manuale; A struttura ottimizzata di u fornu elimina l'anguli morti per a pulizia di e scorie è mantene un ambiente di travagliu pulitu; U prucessu unicu di ritenzione di u liquore madre pò mantene in modu sustenibile u livellu di liquidu di a piscina di fusione, aumentendu l'efficienza di fusione di più di u 20% è riducendu u tassu di perdita di combustione à menu di 1,5%. Queste caratteristiche ottenenu cullettivamente un doppiu miglioramentu in l'efficienza di a produzzione è in l'utilizzazione di e risorse.
U sistema di combustione rigenerativa opzionale pò aumentà l'efficienza termica à più di 75%, cuntrullà a temperatura di i gasi di scaricu sottu à 250 ℃, è riduce l'emissioni di ossidu d'azotu di 40%, rispondendu perfettamente à i requisiti rigorosi per u sviluppu sustenibile in u campu industriale attuale.
In paragone cù i forni à riverberu tradiziunali, questu equipamentu hà parechji vantaghji tecnichi: a tecnulugia di fusione indiretta riduce u cuntattu direttu trà i materiali d'aluminiu è e fiamme, è riduce e perdite per ossidazione è combustione di u 30%; U dispusitivu di agitazione dinamica assicura una distribuzione uniforme di a temperatura di u liquidu d'aluminiu (cù una differenza di temperatura di solu ± 5 ℃) è aumenta a velocità di fusione di u 25%; A cunfigurazione mudulare supporta l'installazione di bruciatori di accumulazione termica in a fase successiva, furnendu à e fabbriche un percorsu di aghjurnamentu di l'efficienza energetica à bassu costu.
U fornu à doppia camera à pozzu laterale rapprisenta un saltu significativu in a tecnulugia di fusione di l'aluminiu, ottenendu un equilibriu perfettu trà efficienza, bassa emissione di carbone è rentabilità attraversu un design innovativu. Di fronte à e duie sfide di u cunsumu energeticu è di a prutezzione di l'ambiente, sta tecnulugia diventa una alternativa ideale à i prucessi tradiziunali. L'adopzione di sta tecnulugia ùn solu permette à l'imprese di distingue si in a cumpetizione di u mercatu, ma spinge ancu l'industria versu u futuru di a fabricazione verde.





