Aiutamu u mondu à cresce dapoi u 1983

Spiegazione dettagliata di a grafite di pressatura isostatica (1)

crogiolu

Grafite à pressa isostaticahè un novu tipu di materiale di grafite sviluppatu in l'anni 1960, chì hà una seria di proprietà eccellenti. Per esempiu, a grafite di pressatura isostatica hà una bona resistenza à u calore. In una atmosfera inerte, a so resistenza meccanica ùn solu ùn diminuisce micca cù l'aumentu di a temperatura, ma aumenta ancu, righjunghjendu u so valore più altu à circa 2500 ℃; In paragone cù a grafite ordinaria, a so struttura hè fina è densa, è a so uniformità hè bona; U coefficientu di dilatazione termica hè assai bassu è hà una eccellente resistenza à i shock termichi; Isotropicu; Forte resistenza à a corrosione chimica, bona conducibilità termica è elettrica; Hà eccellenti prestazioni di trasfurmazione meccanica.

Hè precisamente per via di e so eccellenti prestazioni chì a grafite di pressatura isostatica hè largamente aduprata in campi cum'è a metallurgia, a chimica, l'elettricità, l'aerospaziale è l'industria di l'energia atomica. Inoltre, cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, i campi d'applicazione sò in costante espansione.

Prucessu di pruduzzione di grafite di pressatura isostatica

U prucessu di pruduzzione di grafite di pressatura isostatica hè mostratu in a Figura 1. Hè evidenti chì u prucessu di pruduzzione di grafite di pressatura isostatica hè differente da quellu di l'elettrodi di grafite.

A grafite di pressatura isostatica richiede materie prime strutturalmente isotropiche, chì devenu esse macinate in polveri più fini. A tecnulugia di furmazione di pressatura isostatica à fretu deve esse applicata, è u ciclu di torrefazione hè assai longu. Per ottene a densità desiderata, sò richiesti parechji cicli di torrefazione per impregnazione, è u ciclu di grafitizazione hè assai più longu di quellu di a grafite ordinaria.

Un altru metudu per a pruduzzione di grafite di pressatura isostatica hè di utilizà microsfere di carbone mesofase cum'è materie prime. Prima, e microsfere di carbone mesofase sò sottumesse à un trattamentu di stabilizazione di l'ossidazione à temperature più elevate, seguitatu da una pressatura isostatica, seguita da un'ulteriore calcinazione è grafitizazione. Stu metudu ùn hè micca introduttu in questu articulu.

1.1 Materie prime

ThE materie prime per a pruduzzione di grafite di pressatura isostatica includenu aggregati è leganti. L'aggregati sò generalmente fatti da coke di petroliu è coke d'asfaltu, è ancu da coke d'asfaltu macinatu. Per esempiu, a grafite isostatica di a serie AXF prodotta da POCO in i Stati Uniti hè fatta da coke d'asfaltu macinatu Gilsontecoke.

Per adattà e prestazioni di u produttu secondu i diversi usi, u neru di carbone è a grafite artificiale sò ancu aduprati cum'è additivi. In generale, u coke di petroliu è u coke d'asfaltu devenu esse calcinati à 1200 ~ 1400 ℃ per eliminà l'umidità è a materia volatile prima di l'usu.

Tuttavia, per migliurà e proprietà meccaniche è a densità strutturale di i prudutti, ci hè ancu una pruduzzione diretta di grafite di pressatura isostatica aduprendu materie prime cum'è u coke. A caratteristica di a coke hè chì cuntene materia volatile, hà proprietà autosinterizzanti, è si espande è si contrae sincronamente cù u coke legante. U legante usa di solitu pece di catrame di carbone, è secondu e diverse cundizioni di l'equipaggiu è i requisiti di prucessu di ogni impresa, u puntu di rammollimentu di a pece di catrame di carbone aduprata varieghja da 50 ℃ à 250 ℃.

A prestazione di a grafite di pressatura isostatica hè assai influenzata da e materie prime, è a selezzione di e materie prime hè un ligame chjave in a pruduzzione di u pruduttu finale necessariu. Prima di l'alimentazione, e caratteristiche è l'uniformità di e materie prime devenu esse verificate strettamente.

1.2 Macinazione

A dimensione aggregata di a grafite di pressatura isostatica hè generalmente necessaria per ghjunghje sottu à 20 um. Attualmente, a grafite di pressatura isostatica più raffinata hà un diametru massimu di particelle di 1 μm. Hè assai fina.

Per macinà u coke aggregatu in una polvere cusì fina, hè necessariu un frantoio ultrafinu. Macinazione cù una dimensione media di e particelle di 10-20 μ A polvere di m richiede l'usu di un mulinu à rulli verticali, cù una dimensione media di e particelle inferiore à 10 μ A polvere di m richiede l'usu di un macinatore à flussu d'aria.

1.3 Mischjà è impastà

Mette a polvere macinata è u legante di pece di catrame di carbone in proporzione in un miscelatore riscaldante per impastà, in modu chì un stratu d'asfaltu sia uniformemente aderitu à a superficia di e particelle di coke in polvere. Dopu avè impastatu, caccià a pasta è lasciarla raffreddà.


Data di publicazione: 27 di settembre di u 2023