• Furnace di colata

News

News

Spiegazione Dettagliata di Grafite Pressing Isostatic (2)

crogiole

1.4 Triturazione secundaria

A pasta hè triturata, macinata, è sieved in particeddi di decine à centinaie di micrometri in grandezza prima di esse mischjata uniformemente. Hè adupratu com'è materiale di pressing, chjamatu pressing powder. L'attrezzatura per a macinazione secundaria generalmente usa un mulinu à rulli verticali o un mulinu à sfera.

1.5 Formazione

Contrairement à l'extrusion et au moulage ordinaire,grafite di pressa isostaticahè furmatu cù a tecnulugia di pressa isostatica fredda (Figura 2). Riempite a polvera di materia prima in u muffa di gomma, è compactate a polvera attraversu vibrazioni elettromagnetiche d'alta frequenza. Dopu à u sealing, vacuum the particles powder to exhaust the air between them. Ponelu in un cuntainer d'alta pressione chì cuntene media liquidu cum'è l'acqua o l'oliu, pressurize à 100-200MPa, è pressu in un pruduttu cilindrico o rettangulare.

Sicondu u principiu di Pascal, a pressione hè appiicata à un moldu di gomma per mezu di un mediu liquidu cum'è l'acqua, è a prissioni hè uguali in tutte e direzzione. In questu modu, i particeddi di u polu ùn sò micca orientati in a direzzione di riempimentu in u moldu, ma sò cumpressi in un arrangement irregulare. Dunque, ancu s'è u grafite hè anisotropicu in proprietà cristalografiche, in generale, u grafite pressing isostatic hè isotropicu. I prudutti furmati ùn sò micca solu forme cilindriche è rettangulari, ma ancu forme cilindriche è crucible.

A macchina di stampaggio di pressa isostatica hè principalmente aduprata in l'industria di a metallurgia di polveri. A causa di a dumanda di l'industrii high-end, cum'è l'aerospaziale, l'industria nucleare, leghe duru, è elettromagneticu d'alta tensione, u sviluppu di a tecnulugia di pressa isostatica hè assai veloce, è hà a capacità di fabricà presse isostatici friddi cù un cilindru di travagliu. diamitru internu di 3000mm, una altezza di 5000mm, è una pressione massima di travagliu di 600MPa. Attualmente, e specifiche massime di macchine di pressa isostatica fridda usate in l'industria di carbone per a produzzione di grafite di pressing isostatic sò Φ 2150mm × 4700mm, cù una pressione massima di travagliu di 180MPa.

1.6 Cottura

Duranti u prucessu di tostatura, una reazzione chimica cumplessa si trova trà l'agregatu è u legante, facendu chì u ligatu si decompone è libera una grande quantità di materia volatile, mentre chì ancu sottumessu una reazione di condensazione. In a tappa di preriscaldamentu à bassa temperatura, u pruduttu crudu si espansione per via di u riscaldamentu, è in u prucessu di riscaldamentu sussegwente, u voluminu si riduce per via di a reazione di condensazione.

U più grande u voluminu di u pruduttu crudu, u più difficiuli di liberà a materia volatile, è a superficia è l'internu di u pruduttu crudu sò propensi à diffirenzii di temperatura, espansione termale irregolare è cuntrazione, chì ponu purtà à cracks in u pruduttu crudu.

A causa di a so struttura fina, u grafitu di pressa isostatica precisa un prucessu di tostatura particularmente lento, è a temperatura in u fornu deve esse assai uniforme, soprattuttu durante a tappa di a temperatura induve i volatili di l'asfaltu sò scaricati rapidamente. U prucessu di riscaldamentu deve esse realizatu cun prudenza, cù un tassu di riscaldamentu chì ùn supera 1 ℃ / h è una differenza di temperatura in u fornu di menu di 20 ℃. Stu prucessu dura circa 1-2 mesi.

1.7 Impregnazione

Durante a tostatura, a materia volatile di u catramu di carbone hè scaricata. I pori fini sò lasciati in u pruduttu durante a scaricamentu di gasu è a cuntrazione di u voluminu, quasi tutti sò pori aperti.

Per migliurà a densità di u voluminu, a forza meccanica, a conduttività, a conduttività termale è a resistenza chimica di u pruduttu, u metudu di impregnazione di pressione pò esse aduprata, chì implica l'impregnazione di catrame di carbone in l'internu di u pruduttu attraversu i pori aperti.

U pruduttu deve esse preriscaldatu prima, è poi vacuumed è degassed in u tank di impregnation. Allora, l'asfaltu di catramu di carbone funnu hè aghjuntu à u tank d'impregnazione è pressurizatu per permette à l'asfaltu di l'agentu impregnante per entre in l'internu di u pruduttu. Di solitu, u grafitu di pressa isostatica hè sottumessu à parechji cicli di torrefazione di impregnazione.

1.8 Grafitizazione

Scaldate u pruduttu calcinatu à circa 3000 ℃, arrangiate u lattice di l'atomi di carbonu in modu ordinatu, è compie a trasfurmazioni da carbonu à grafite, chì hè chjamatu grafitizazione.

I metudi di grafitizazione includenu u metudu Acheson, u metudu di cunnessione di serie termale internu, u metudu d'induzione d'alta freccia, etc. U prucessu Acheson di solitu pigghia circa 1-1,5 mesi per i prudutti per esse carricati è scaricati da u furnace. Ogni furnace pò trattà parechje tunnellate à decine di tunnellate di prudutti arrustiti.


Tempu di post: 29-Sep-2023