• Furnace di colata

News

News

Cumu pruduce crucibles di grafite

圆圆-处理下表面气泡13

Crogiole di grafitehè un pruduttu speciale chì ghjoca un rolu vitale in u prucessu di raffinazione di l'oru, l'argentu, u ramu è altri metalli preziosi. Ancu s'è parechje persone ùn anu micca familiarizatu cù questu, a produzzione di crucibles di grafite implica parechje fasi cumplessi per assicurà a qualità superiore è a forza meccanica di u pruduttu finali. In questu articulu, avemu da approfondisce i dettagli di ogni tappa implicata in u prucessu di fabricazione di crucible di grafite.

I stadi iniziali di pruduzzione di crucibles di grafite implicanu un prucessu di secca. Dopu chì u crucible è i so parti di pendenti di supportu sò furmati, sò inspeccionati secondu i normi di produttu semifinitu. Stu cuntrollu assicura chì solu e persone qualificate avanzanu à e fasi successive. Dopu a classificazione, sò sottumessi à un prucessu di glazing, in quale a superficia di u crucible hè rivestita cù un glaze. Questa capa di glaze serve à parechji scopi, cumpresu l'aumentu di a densità è a forza meccanica di u crucible, in ultimamente migliurà a so qualità generale.

A tappa di u focu hè una parte critica di u prucessu di fabricazione. Il s'agit de soumettre un creuset de graphite à des températures élevées dans un four, renforçant ainsi la structure du creuset. Stu prucessu hè cruciale per assicurà a durabilità è a fiducia di u crucible durante u prucessu di raffinazione. U principiu di u focu pò esse divisu in quattru tappe diffirenti per capisce megliu i cambiamenti chì si trovanu in a struttura di crucible durante stu prucessu.

A prima tappa hè u preriscaldamentu è u focu, è a temperatura in u fornu hè mantinutu à circa 100 à 300 ° C. In questu stadiu, l'umidità restante in u crucible hè eliminata gradualmente. Apertura a lucernaria di u fornu è rallentà a velocità di riscaldamentu per prevene sbalzi bruschi di temperatura. U cuntrollu di a temperatura hè cruciale in questa tappa, perchè troppu umidità residuale pò causà u crucible à cracke o ancu esplusioni.

A seconda tappa hè a tappa di u focu à bassa temperatura, cù una temperatura di 400 à 600 ° C. Quandu u fornu cuntinueghja à calà, l'acqua ligata in u crucible cumencia à scumpressà è evapora. I cumpunenti principali A12O3 è SiO2, chì prima eranu ligati à l'argilla, cumincianu à esiste in un statu liberu. In ogni casu, deve esse nutatu chì a capa di glaze nantu à a superficia di u crucible ùn hè micca funnu ancu. Per prevene ogni sorpresa, a tarifa di riscaldamentu deve esse sempre lenta è stabile. U riscaldamentu rapidu è irregolare pò causà u crucible à crack o colaps, compromettendu a so integrità.

Ingressu in a terza tappa, a tappa di u focu à a temperatura media hè generalmente trà 700 è 900 ° C. À questu stadiu, l'Al2O3 amorfu in l'argilla hè parzialmente trasfurmatu per furmà Al2O3 cristalinu di tipu Y. Sta trasfurmazioni aumenta ancu l'integrità strutturale di u crucible. Hè cruciali di mantene un cuntrollu di temperatura precisa durante stu periodu per evità ogni risultatu indesevule.

A tappa finali hè a tappa di u focu à alta temperatura, cù a temperatura sopra à 1000 ° C. À questu puntu, a capa di glaze si funnu infine, assicurendu chì a superficia di u crucible hè liscia è sigillata. Temperature più altu cuntribuiscenu ancu à a migliione generale in a forza meccanica è a durabilità di u crucible.

In tuttu, u prucessu di produzzione di crucibles di grafite implica parechje tappe meticulose. Da l'asciugatura è l'ispezione di u pruduttu semi-finitu à u glazing è u focu, ogni passu hè criticu per assicurà a qualità è l'affidabilità di u crucible finale di grafite. Aderisce à e misure di cuntrollu di temperatura è mantene e tassi di riscaldamentu adattati hè criticu per prevene qualsiasi difetti potenziali o accidenti. U risultatu finale hè un crucible di grafite d'alta qualità chì pò sustene u rigurosu prucessu di raffinazione di metalli preziosi.


Tempu di posta: 29-novembre-2023