L'industria di u vetru europeu usa più di 100.000 tunnellate annu nantu à i forni cù una vita di 5-8 anni, chì risultanu in millaie di tunnellate di materiali refrattarii rifiuti da u smantellamentu di u fornu. A maiò parte di sti materiali sò mandati à i centri di discarica tecnica (CET) o à i siti di almacenamentu propiu.
Per riduce a quantità di materiali refrattari scartati mandati in discariche, VGG cullabureghja cù cumpagnie di smantellu di vetru è fornu per stabilisce norme di accettazione di rifiuti è sviluppà novi prudutti fabbricati da materiali riciclati. Attualmente, u 30-35% di i mattoni di silice dismantellati da i forni ponu esse riutilizzati per fà dui altri tipi di mattoni, cumpresesilicemattoni cunei usati per u travagliu di piscine o tetti di camera di almacenamento di calore, è insulazione ligerasilicemattoni.
Ci hè una fabbrica europea chì hè specializata in u riciclamentu cumpletu di materiali refrattarii di rifiuti da vetru, acciaio, incineratori è industrii chimichi, ottenendu un tassu di ricuperazione di 90%. A cumpagnia di vetru successu reutilized la parti efficaci di u muru piscina da taglià lu cum'è un sanu dopu a fusione di u fornu, sguassate u vetru aderenti à a superficia di i mattoni ZAS usati, è hà causatu i mattoni à cracke da quenching. I pezzi rotti sò stati tandu macinati è sifted per ottene ghiaia è polveri fine di diverse granuli di granu, chì sò stati tandu aduprati per pruduce materiali di colata d'alta prestazione à pocu costu è materiali di canna di ferru.
U sviluppu sustinibili hè implementatu in diversi campi cum'è una manera di prioritizà e tendenze di sviluppu ecunomicu à longu andà chì cunsidereghja i bisogni è e capacità di e generazioni attuali è future, ponendu e basi per a custruzzione di a civilizazione ecologica. L'industria di u crucible di grafite hà esploratu è ricercà u sviluppu durevule per parechji anni. Dopu à un prucessu longu è difficiule, sta industria hà finalmente cuminciatu à truvà prospettive per u sviluppu durevule. Alcune cumpagnie di crucible di grafite anu cuminciatu à implementà a "forestazione di carbonu", mentre chì altri cercanu novi materie prime di produzzione è tecnulugia di trasfurmazioni novi per rimpiazzà i crucibles tradiziunali di grafite.
Alcune cumpagnie investenu ancu assai in terreni forestali d'oltremare per riduce a so dipendenza da e risorse forestali di a Cina. Oghje, simu sorpresi di truvà una nova direzzione di sviluppu per l'industria di grafite crucible attraversu u metudu di cumprà è riutilizà vechji crucibles di grafite. In questa coraggiosa campagna ambientale à bassu carbonu, l'industria di u crucible di grafite hà ricuperatu un significatu praticu è u valore di l'innuvazione indipendente.
Cridemu fermamente chì questu serà un novu percorsu di sviluppu sustenibile aghjurnatu per l'industria di crucible di grafite in Cina è chì hè digià intrutu in una nova tappa di tendenze di sviluppu. L'industria di i crogioli di grafite hè assai dipendente di e risorse forestali, è cum'è questi risorse diventanu sempre più scarsi, u costu di e materie prime utilizzate in i crogioli di grafite aumenta.
Cumu riduce u costu di produzzione di crucibles di grafite senza compromette a so qualità hè sempre statu un mal di testa per i pruduttori. Siccomu i risorsi naturali dispunibuli per l'industria sò diminuite, per mantene una alta qualità di vita, quellu chì s'ampara di i tendenzi di sviluppu attuale di l'ecunumia verde, a tecnulugia low-carbon, è a catena di fornitura di prutezzione di l'ambiente à bassu carbonu occuperà a pusizione strategica principale in l'industria. a cumpetizione di u mercatu in u XXI seculu. Hè sfida à riduce l'emissioni di diossidu di carbonu durante tuttu u prucessu di produzzione di crucibles di grafite.
Tempu di post: May-20-2023