In u campu di a metallurgia, a storia di a pruduzzione di u crogiuolo di carburo di siliciu utilizatu per a fusione di metalli non ferrosi pò esse tracciata finu à l'anni 1930. U so prucessu cumplessu include a frantumazione di materie prime, u batching, a filatura manuale o a rullatura, l'asciugatura, a cottura, l'oliatura è l'impermeabilizazione. L'ingredienti utilizati includenu grafite, argilla, clinker di pirofillite o clinker di bauxite ad alta alumina, polvere di monosilice o polvere di ferrosilice è acqua, mischiati in una certa proporzione. Cù u tempu, u carburo di siliciu hè statu incorporatu per migliurà a cunduttività termica è migliurà a qualità. Tuttavia, questu metudu tradiziunale hà un cunsumu energeticu elevatu, un ciclu di pruduzzione longu è una grande perdita è deformazione in a fase di u pruduttu semi-finitu.
In cuntrastu, u prucessu di furmazione di crucibuli u più avanzatu d'oghje hè a pressatura isostatica. Sta tecnulugia usa crucibuli di grafite-carburu di siliciu, cù resina fenolica, catrame o asfaltu cum'è agente legante, è grafite è carburu di siliciu cum'è materie prime principali. U crucibuli resultante hà una bassa porosità, alta densità, struttura uniforme è forte resistenza à a corrosione. Malgradu questi vantaghji, u prucessu di combustione libera fumu è polvera dannosi, causendu inquinamentu ambientale.
L'evoluzione di a pruduzzione di cruciuli di carburu di siliciu riflette a ricerca cuntinua di l'industria di l'efficienza, a qualità è a rispunsabilità ambientale. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, l'attenzione hè focalizzata nantu à u sviluppu di metudi per minimizà u cunsumu d'energia, accorcià i cicli di pruduzzione è mitigà l'impattu ambientale. I pruduttori di cruciuli stanu esplorendu materiali è prucessi innovativi per ghjunghje à questi obiettivi, cù l'obiettivu di truvà un equilibriu trà tradizione è mudernità. Cù a crescita cuntinua di a dumanda di fusione di metalli non ferrosi, i sviluppi in a pruduzzione di cruciuli ghjucheranu un rolu vitale in a furmazione di u futuru di a metallurgia.
Data di publicazione: 08 d'aprile 2024