Rame (Cu)
Quandu u rame (Cu) hè dissoltu in leghe d'aluminiu, e proprietà meccaniche sò migliurate è e prestazioni di taglio diventanu megliu. Tuttavia, a resistenza à a corrosione diminuisce è hè propensa à accade crepe à caldu. U rame (Cu) cum'è impurità hà u listessu effettu.
A resistenza è a durezza di a lega ponu esse aumentate significativamente cù un cuntenutu di rame (Cu) superiore à 1,25%. Tuttavia, a precipitazione di Al-Cu provoca una contrazione durante a fusione à pressione, seguita da una espansione, chì rende instabile a dimensione di a fusione.

Magnesiu (Mg)
Una piccula quantità di magnesiu (Mg) hè aghjunta per supprime a currusione intergranulare. Quandu u cuntenutu di magnesiu (Mg) supera u valore specificatu, a fluidità si deteriora, è a fragilità termica è a resistenza à l'impattu sò ridutte.

Siliciu (Si)
U siliciu (Si) hè l'ingredientu principale per migliurà a fluidità. A megliu fluidità pò esse ottenuta da eutecticu à ipereutecticu. Tuttavia, u siliciu (Si) chì cristallizeghja tende à furmà punti duri, peghjurendu e prestazioni di taglio. Dunque, ùn hè generalmente micca permessu di superà u puntu eutecticu. Inoltre, u siliciu (Si) pò migliurà a resistenza à a trazione, a durezza, e prestazioni di taglio è a resistenza à alte temperature riducendu l'allungamentu.
Magnesiu (Mg) A lega d'aluminiu-magnesiu hà a megliu resistenza à a currusione. Dunque, ADC5 è ADC6 sò leghe resistenti à a currusione. A so gamma di solidificazione hè assai larga, dunque hà fragilità à caldu, è i getti sò propensi à crepe, rendendu difficiule u colaggio. U magnesiu (Mg) cum'è impurità in i materiali AL-Cu-Si, Mg2Si renderà u colaggio fragile, dunque u standard hè generalmente in 0,3%.
Ferru (Fe) Ancu s'è u ferru (Fe) pò aumentà significativamente a temperatura di ricristallizazione di u zincu (Zn) è rallentà u prucessu di ricristallizazione, in a fusione di a pressofusione, u ferru (Fe) vene da i crogioli di ferru, i tubi à collu d'oca è l'arnesi di fusione, è hè solubile in u zincu (Zn). U ferru (Fe) purtatu da l'aluminiu (Al) hè estremamente chjucu, è quandu u ferru (Fe) supera u limite di solubilità, cristallizerà cum'è FeAl3. I difetti causati da Fe generanu principalmente scorie è flottanu cum'è cumposti FeAl3. A fusione diventa fragile, è a machinabilità si deteriora. A fluidità di u ferru affetta a levigatezza di a superficia di a fusione.
L'impurità di ferru (Fe) genereranu cristalli aghiformi di FeAl3. Siccomu a fusione à pressione hè raffreddata rapidamente, i cristalli precipitati sò assai fini è ùn ponu esse cunsiderati cumpunenti dannosi. Sè u cuntenutu hè menu di 0,7%, ùn hè micca faciule da sformare, dunque u cuntenutu di ferru di 0,8-1,0% hè megliu per a fusione à pressione. Sè ci hè una grande quantità di ferru (Fe), si formeranu cumposti metallichi, furmendu punti duri. Inoltre, quandu u cuntenutu di ferru (Fe) supera l'1,2%, riducerà a fluidità di a lega, danneggerà a qualità di a fusione è accorcerà a vita di i cumpunenti metallichi in l'attrezzatura di fusione à pressione.
Nickel (Ni) Cum'è u rame (Cu), ci hè una tendenza à aumentà a resistenza à a trazione è a durezza, è hà un impattu significativu nantu à a resistenza à a corrosione. Calchì volta, u nickel (Ni) hè aghjuntu per migliurà a resistenza à alta temperatura è a resistenza à u calore, ma hà un impattu negativu nantu à a resistenza à a corrosione è a cunduttività termica.
Manganese (Mn) Pò migliurà a resistenza à alta temperatura di e leghe chì cuntenenu rame (Cu) è siliciu (Si). S'ellu supera un certu limite, hè faciule generà cumposti quaternari Al-Si-Fe-P+o {T*T f;X Mn, chì ponu facilmente furmà punti duri è riduce a cunduttività termica. U manganese (Mn) pò impedisce u prucessu di ricristallizazione di e leghe d'aluminiu, aumentà a temperatura di ricristallizazione è raffinà significativamente u granu di ricristallizazione. A raffinazione di i grani di ricristallizazione hè principalmente dovuta à l'effettu ostaculu di e particelle di u cumpostu MnAl6 nantu à a crescita di i grani di ricristallizazione. Un'altra funzione di MnAl6 hè di dissolve u ferru d'impurità (Fe) per furmà (Fe, Mn)Al6 è riduce l'effetti dannosi di u ferru. U manganese (Mn) hè un elementu impurtante di e leghe d'aluminiu è pò esse aghjuntu cum'è una lega binaria Al-Mn indipendente o inseme cù altri elementi di lega. Dunque, a maiò parte di e leghe d'aluminiu cuntenenu manganese (Mn).
Zingu (Zn)
Sè u zincu impuru (Zn) hè presente, mostrerà fragilità à alta temperatura. Tuttavia, quandu hè cumminatu cù u mercuriu (Hg) per furmà leghe HgZn2 forti, produce un effettu di rinfurzamentu significativu. JIS stipula chì u cuntenutu di zincu impuru (Zn) deve esse menu di 1,0%, mentre chì e norme straniere ponu permette finu à u 3%. Questa discussione ùn si riferisce micca à u zincu (Zn) cum'è un cumpunente di lega, ma piuttostu à u so rolu cum'è una impurità chì tende à causà crepe in i getti.
Cromu (Cr)
U cromu (Cr) forma cumposti intermetallici cum'è (CrFe)Al7 è (CrMn)Al12 in l'aluminiu, impedendu a nucleazione è a crescita di a ricristallizazione è furnendu certi effetti di rinfurzamentu à a lega. Pò ancu migliurà a tenacità di a lega è riduce a sensibilità à a frattura per corrosione sottu stress. Tuttavia, pò aumentà a sensibilità à a tempra.
Titaniu (Ti)
Ancu una piccula quantità di titaniu (Ti) in a lega pò migliurà e so proprietà meccaniche, ma pò ancu diminuisce a so cunduttività elettrica. U cuntenutu criticu di titaniu (Ti) in e leghe di a serie Al-Ti per l'indurimentu per precipitazione hè di circa 0,15%, è a so presenza pò esse ridutta cù l'aghjunta di boru.
Piombu (Pb), Stagnu (Sn) è Cadmiu (Cd)
U calciu (Ca), u piombu (Pb), u stagnu (Sn) è altre impurità ponu esiste in e leghe d'aluminiu. Siccomu sti elementi anu punti di fusione è strutture diverse, formanu cumposti diversi cù l'aluminiu (Al), ciò chì hà effetti variabili nantu à e proprietà di e leghe d'aluminiu. U calciu (Ca) hà una solubilità solida assai bassa in l'aluminiu è forma cumposti di CaAl4 cù l'aluminiu (Al), ciò chì pò migliurà e prestazioni di taglio di e leghe d'aluminiu. U piombu (Pb) è u stagnu (Sn) sò metalli à bassu puntu di fusione cù una bassa solubilità solida in l'aluminiu (Al), ciò chì pò riduce a resistenza di a lega ma migliurà e so prestazioni di taglio.
Aumentà u cuntenutu di piombu (Pb) pò riduce a durezza di u zincu (Zn) è aumentà a so solubilità. Tuttavia, se unu di i dui elementi, u piombu (Pb), u stagnu (Sn) o u cadmiu (Cd), supera a quantità specificata in una lega d'aluminiu: zincu, pò accade currusione. Questa currusione hè irregulare, si verifica dopu un certu periodu è hè particularmente pronunciata in atmosfere à alta temperatura è alta umidità.
Data di publicazione: 09 di marzu di u 2023