
I crogioli sò dispunibili in diversi mudelli è specifiche, offrendu una larga gamma di applicazioni senza esse limitati da a scala di pruduzzione, a dimensione di u lottu o a varietà di materiali di fusione. Questa flessibilità assicura una forte adattabilità è garantisce a purezza di i materiali chì sò fusi.
Istruzzioni d'usu:
Dopu l'usu, piazzate u crucible in un locu asciuttu è evitate l'esposizione à l'acqua di pioggia. Prima di aduprà lu di novu, riscaldate pianu pianu u crucible à 500 gradi Celsius.
Quandu aghjunghjite materiali à u crogiolu, evite u riempimentu eccessivu per impedisce à u metallu di espandesi è di crepà u crogiolu per via di a dilatazione termica.
Quandu si estrae u metallu fusu da u crogiolu, aduprate una cucchiaia quandu hè pussibule è minimizate l'usu di pinze. Sè e pinze o altri strumenti sò necessarii, assicuratevi chì currispondenu à a forma di u crogiolu per impedisce una forza lucalizzata eccessiva è allargà a so durata di vita.
A durata di vita di u crucible hè affettata da u so usu. Evitate di dirigere fiamme à alta ossidazione direttamente nantu à u crucible, postu chì questu pò causà una rapida ossidazione di u materiale di u crucible.
Materiali di fabricazione di crogioli: I materiali di pruduzzione di i crogioli ponu esse riassunti in trè tippi principali: grafite naturale cristallina, argilla refrattaria plastica è materiali calcinati duri simili à u caolinu. Dapoi u 2008, i materiali sintetici resistenti à alte temperature cum'è u carburu di siliciu, u corindone d'alumina è u ferru di siliciu sò stati ancu aduprati cum'è materiali di struttura per i crogioli. Quessi materiali migliuranu significativamente a qualità, a densità è a resistenza meccanica di i prudutti di crogioli.
Applicazioni: I crogioli sò cumunimenti usati per:
Sustanze solide chì brusgianu
Evaporazione, cuncentrazione, o cristallizazione di suluzioni (quandu i piatti d'evaporazione ùn sò micca dispunibili, si ponu aduprà crogioli invece)
Note d'usu impurtanti:
I crucibuli ponu esse riscaldati direttamente, ma ùn devenu micca esse raffreddati rapidamente dopu u riscaldamentu. Aduprate pinze per crucibuli per manighjà li quandu sò caldi.
Pone u crucible nantu à un triangulu d'argilla durante u riscaldamentu.
Mescolate u cuntenutu quandu s'evapora è aduprate u calore residuale per un'asciugatura quasi cumpleta.
Classificazione di i crogioli: I crogioli ponu esse divisi in trè categurie: crogioli di grafite, crogioli d'argilla è crogioli di metallu. In a categuria di i crogioli di grafite, ci sò crogioli di grafite standard, crogioli di grafite di forma speciale è crogioli di grafite di alta purezza. Ogni tipu di crogiolu differisce in prestazioni, usu è cundizioni operative, ciò chì porta à variazioni in e materie prime, i metudi di pruduzzione, e tecniche di fabricazione è e specifiche di u produttu.
Specifiche è numerazione: E specifiche di u crogiolu (dimensioni) sò generalmente indicate da numeri sequenziali. Per esempiu, un crogiolu #1 pò cuntene un vulume di 1000 g di ottone è pesa 180 g. A capacità di fusione per diversi metalli o leghe pò esse calculata multiplicendu u rapportu vulume-pesu di u crogiolu per u coefficientu di metallu o lega apprupriatu.
Applicazioni Specifiche: I crogioli di nichel sò adatti per a fusione di campioni chì cuntenenu NaOH, Na2O2, Na2CO3, NaHCO3 è KNO3 in solventi alcalini. Tuttavia, ùn sò micca adatti per a fusione di campioni chì cuntenenu KHSO4, NaHS04, K2S2O7 o Na2S2O7, o altri solventi acidi, è ancu sulfidi alcalini chì cuntenenu zolfu.
In cunclusione, i crogioli offrenu una vasta gamma di applicazioni in diverse industrie, è seguendu e linee guida d'usu adatte, a so longevità è efficienza ponu esse massimizate.
Data di publicazione: 01-aostu-2023