• 01_Exlabesa_10.10.2019

News

News

Esplora i Vantaghji è l'Applicazioni di i Crucibles di Carbone di Grafite

cruciuli
  1. Avemu fieru di lanciari un novuCrucibles di carbone di grafitechì rimpiazza i crogioli di ferru di grafite è compostu impurtati.Stu pruduttu hà e seguenti caratteristiche:

- U rendimentu di u costu di questuCrucibles di carbone di grafitehè più di 50% più altu ch'è quellu di i prudutti stranieri di u listessu mudellu, è a qualità hè 3-5 volte quella di i prudutti domestici.

- QuestuCrucibles di carbone di grafiteHa un eccellente rendimentu di trasferimentu di calore, paragunabile à i crogioli di ferru compositu.Alta efficienza termica, pò salvà finu à 1/3 di energia.

- A so vita estesa (più di trè mesi) riduce i tempi di inattività.Resiste à l'ossidazione è a corrosione.

- U pruduttu hè faciule d'utilizà è richiede un'operazione minima da u persunale.Basta à seccu per applicà, ùn hè micca necessariu spazzola o rivestimentu, nè stiratura di aluminiu o fusioni.

  1. Cumu fà stampi di grafite, chì sò i diversi metudi di mudificazione per i stampi di grafite?Discutemu questu inU futuru di WenzhouCo., Ltd.

- I prudutti di grafitizazione includenu elettrodi grafitizzati, anodi grafitizzati,

blocchi graphitized, high-purity, high-toughness, è grafite high-densità.

- A materia prima principale di stu tipu di pruduttu hè u coke di petroleum o pitch coke, chì hè sottumessu à un trattamentu termale à alta temperatura sopra 200 ℃ per cunvertisce u carbone amorfu in grafite.E caratteristiche principali di i prudutti grafitizzati sò C>99%, cendra <0,5%;eccellenti conduttività elettrica è termale;è resistenza à a corrosione superiore.U prucessu di pruduzzione hè cumplicatu è longu, generalmente dura 40-60 ghjorni.

- I prudutti di a fabbrica di carbone riferenu à i blanks chì ponu esse utilizati immediatamente dopu à u focu à 1300 ° C.Questi prudutti ponu esse divisi in prudutti di fabbrica di carbonu di cendra cù C> 99% è prudutti di fabbrica di carbone di cendra alta cù C> 90%.U ciclu di pruduzzione hè di solitu 30 ghjorni.

- Pasta cummirciali significa un pruduttu ottenutu mischjendu uniformemente particelle di carbone pulverizzatu o di coke à longa fiamma cun un legante, scaldà è mischjendu, è furmendu in picculi pezzi o cuntenituri sottu vapore surriscaldatu senza più pressa o trattamentu termale.Questi prudutti anu dui usi principali: cum'è elettrodi di cuttura cuntinuu è cum'è materiali di ligame è di sigillatura per impilà blocchi di carbone.U prucessu di pruduzzione di polpa cummerciale hè simplice, u ciculu di produzzione hè cortu, è u costu hè bassu.

- L'elettrodi grafiti sò usati cum'è materiali cunduttori in l'industria di fusione elettrica per a fusione di diversi acciai di carbonu, metalli non ferrosi, metalli rari è altri metalli non ferrosi.L'elettrodi di grafite sò ancu usati in smelters di arnesi di taglio di carburu cementatu è in a produzzione di tubi di vetru di quartz.I spazii di l'elettrodi grafiti ponu esse fresati in vari tipi di tubi di grafite è crucibles di grafite.

- U grafite puro hè trattatu chimicamente, lavatu cù l'acqua, è gonfiatu à alta temperatura per fà materiale di grafite espansu flexible.Sti materiali di alta qualità ponu esse usatu per pruduce diversi prudutti di grafite, cum'è carta di grafite, cartone di grafite, tubu di grafite, groove di grafite, bastone di grafite, etc. Per ottene questu, hè necessariu un prucessu di furmazione, vale à dì l'usu di meccanica. equipamentu per pruduce è processà prudutti di grafite di diverse specificazioni, forme è dimensioni.Attualmente, ci sò principarmenti trè metudi di furmà: roll forming, press forming è extrusion forming.


Tempu di Post: 16-May-2023